Helpdesk

Az SzHK szolgáltatásaival kapcsolatos ügyekben munkatársainkhoz a 392-2222/1342 (belső mellék: 1342) telefonszámon forduljon. Adja meg nevét, telefonszámát vagy e-mail címét, a probléma vagy kérdés tárgykörét. Az SzHK munkatársa rövid időn belül visszahívja vagy levelet ír Önnek.
 

Hálózati hibák, problémák bejelentése

Amennyiben a telephelyi vagy a külső hálózat működésében zavart, fennakadást észlel, a problémát mielőbb szíveskedjék jelezni az alábbi bejelentési lehetőségek valamelyikét választva:
  • a netsup@wigner.mta.hu e-mail címen
  • az SZHK központi telefonszámán: 392-2222/1342 (belső mellék:1342)
  • munkaszüneti napokon 9-től 16 óráig a 06-30-951-6398 telefonszámon az ügyeletesnél

Szolgáltatási hibák, problémák bejelentése

Amennyiben a levelezés, webkiszolgálók vagy más szolgáltatásunk használata során hibát észlel, kérjük jelezze az alábbi bejelentési lehetőségek valamelyikét választva:
  • az admin@wigner.mta.hu e-mail címen
  • az SZHK központi telefonszámán: 392-2222/1342 (belső mellék:1342) 
  • munkaszüneti napokon 9-től 16 óráig a 06-30-951-6398 telefonszámon az ügyeletesnél

Spam bejelentése

abuse@wigner.mta.hu (full header szükséges)